Re: Ook dat is altijd al zo geweest.

Bericht van: VdeV(Heerenveen) , 21-07-2021 16:11 

Is code geel nu een 'voorwaarschuwing' voor oranje of gewoon eerder afkondiging van code geel?

 


Het KNMI is al vrij zeker voor komend weekend...   ( 1547)
Steph. (Haarlem) ( 4m) -- 21-07-2021 11:12
Doen ze tegenwoordig altijd.   ( 720)
Jelmer (Vlaardingen) ( -2m) -- 21-07-2021 11:18
Re: Doen ze tegenwoordig altijd.   ( 554)
Robert(Vlaardingen) -- 21-07-2021 11:27
Ook dat is altijd al zo geweest.   ( 784)
Jelmer (Vlaardingen) ( -2m) -- 21-07-2021 11:30
Re: Ook dat is altijd al zo geweest.   ( 442)
Robert(Vlaardingen) -- 21-07-2021 11:44
Nee hoor. Is niet altijd zo geweest.   ( 296)
Koos Spakman (Froombosch) -- 21-07-2021 12:47
Ik doelde op die 60%.   ( 335)
Jelmer (Vlaardingen) ( -2m) -- 21-07-2021 12:49
Is ook niet lang aanwezig.   ( 243)
Koos Spakman (Froombosch) -- 21-07-2021 13:28
Ik heb het niet over de termijn.   ( 243)
Jelmer (Vlaardingen) ( -2m) -- 21-07-2021 13:33
Re: Ook dat is altijd al zo geweest.   ( 210)
VdeV(Heerenveen) -- 21-07-2021 16:11
Laten we hopen dat ze hier vallen, hebben echt water nodig   ( 838)
Fabian (Bergen op Zoom) ( 8m) -- 21-07-2021 11:31
Re: Laten we hopen dat ze hier vallen, hebben echt water nodig   ( 593)
Carlo (Veenendaal) -- 21-07-2021 11:43
Ik kan dit beamen   ( 432)
Ryan (Etten-Leur) -- 21-07-2021 11:48
Re: Laten we hopen dat ze hier vallen, hebben echt water nodig   ( 361)
Robbin (Steenbergen) ( 2m) -- 21-07-2021 13:02