Als ik voor de zoveelste keer op het forum lees dat de warmte alweer verlengd wordt en de hitte nog verzengender, dan versterkt mijn vermoeden dat de weergoden het nummer “Harder, Better, Faster” van Daft Punk in een loop draaien.
“Zet die ploat af” zei een wijs politicus ooit op live tv.
Quote selectie