Tuurlijk zal het niet echt koel worden, maar dagen achtereen 35+ is gewoon te ranzig voor woorden. Vrijdag zie ik 38 staan hier. Walgelijk en afzien. Behalve dat het cijfermatig interessant is, is het verder natuurlijk geen hol aan. Eventjes een half uurtje naar buiten om het even te voelen en daarna weer gauw naar binnen.
Quote selectie