Denk het juist niet...

Bericht van: Wilco (Zevenhuizen) , 22-06-2026 16:09 

Vooral ten zuiden van ons blijft het extreem warm. Er hoeft maar een beetje zuidcomponent in de wind te zitten om die hete lucht hier te krijgen. En juist omdat het nog zo vroeg in het zomerseizoen is, wordt naar mijn mening nu juist de basis gelegd voor een zeer hete hoogzomer. Uiteraard kan ik er flink naast zitten natuurlijk...


AIFS ensemble warmt alsmaar verder op voor vrijdag   ( 2540)
Julian (Arnhem) ( 10m) -- 22-06-2026 14:33
En dan hopelijk zondag weer onder de 30°C   ( 712)
Robin (Tiel) -- 22-06-2026 14:35
All-time record De Bilt ook niet ondenkbaar   ( 1351)
Julian (Arnhem) ( 10m) -- 22-06-2026 14:37
Oke dan   ( 658)
Kevin (Lubbeek) ( 70m) -- 22-06-2026 14:55
Re: Oke dan   ( 478)
leviathanfd (Heerlen) -- 22-06-2026 14:56
Re: Oke dan   ( 348)
Kevin (Lubbeek) ( 70m) -- 22-06-2026 15:01
  Goed politieker ook 🤭  
Marc (Lierde O-Vl) ( 45m) -- 22-06-2026 16:25
  Willy 500 aan het luisteren? 😉  
Danny (Veliko Tarnovo, Bulgarije) ( 622m) -- 22-06-2026 15:06
Gemiddeld kun je er tussen 1,4 en 2,2   ( 415)
Koos Spakman (Froombosch) -- 22-06-2026 15:15
Dank voor de toevoeging Koos   ( 193)
Julian (Arnhem) ( 10m) -- 22-06-2026 15:17
En voor de mensen die snakken naar afkoeling blijft 28/06 en verder   ( 1125)
Rizky (Ninove) -- 22-06-2026 15:15
Dank voor dit positieve bericht, hopelijk   ( 400)
Arnaud (Doetinchem) -- 22-06-2026 15:18
Re: En voor de mensen die snakken naar afkoeling blijft 28/06 en verde   ( 326)
Kevin (Lubbeek) ( 70m) -- 22-06-2026 15:28
tegen dat de vakantie voor de meesten begint   ( 393)
Sam (Diksmuide) -- 22-06-2026 15:29
Ik kijk er ook 'dubbel' naar, maar het weer komt zoals het komt   ( 273)
Marc (Brugge - St. Kruis) -- 22-06-2026 15:40
Onder de 20?   ( 540)
Jelmer (Vlaardingen) ( -2m) -- 22-06-2026 15:43
Ik gok dat de piek van dit zomerseizoen in deze week valt   ( 417)
Roeland (Deurne - NL) -- 22-06-2026 15:33
Zeg toch maar nooit, 'nooit'.   ( 274)
Marc (Brugge - St. Kruis) -- 22-06-2026 15:42
Denk het juist niet...   ( 180)
Wilco (Zevenhuizen) -- 22-06-2026 16:09
Heerlijk speculeren nu, ik vraag het me ook hardop af   ( 123)
Daniël (Aalsmeer) ( -4m) -- 22-06-2026 16:30
Ja blijft er goed in zitten   ( 196)
Julian (Enschede) ( 56m) -- 22-06-2026 15:53
Actueel nauwelijks hitte   ( 663)
Ruud (Strijen) -- 22-06-2026 15:56
Sterker nog: Tx 28,4 C en Tact 27,6 C. Ik heb een jas aan!   ( 249)
Frank (Doetinchem) ( 14m) -- 22-06-2026 16:05
Yep, Harlingen ook onder de 20 graden   ( 185)
Harry (Echtenerbrug) -- 22-06-2026 16:26
  Blij dat ik in het warme zuiden woon. Tact 28.8  
Roald (Terneuzen) -- 22-06-2026 16:36
  Groot verschil met Limburg. Tx 30.4°C hier  
Sander (Tegelen) ( 42m) -- 22-06-2026 16:44
  Hier toch nog Tx 31.3°C  
Yaro (Wommelgem, Antwerpen) ( 14m) -- 22-06-2026 16:51
Re: Hier toch nog Tx 31.3°C   ( 21)
Mike (Etten-Leur) -- 22-06-2026 17:34