Regio Antwerpen stad is altijd bizar warm, als je vanaf de E19 bij ter hoogte van Brasschaat aankomt rijden zie je de temperatuur oplopen met zeker 2/3 graden is mij opgevallen. Antwerpse ring ter hoogte van het sportpaleis en ook de ring zelf en Wommelgem Wijnegem (stad en E313) altijd warmer. En als je dan weer voorbij bent richting Olen of richting Gent of Brussel gaan er weer 2/3 graden af haha. Ik kom er vaak langs.
Quote selectie