namelijk die van zomer 2021 en 2023: de wisselvallig kant. Ik heb vooral minder vertrouwen in een afwisseling van enkele betere door enkele mindere dagen, want eigenlijk standaard zou moeten zijn in ons klimaat. ik zit vanaf 5 juli voor 10 dagen op 1300m hoog in Zwitserland, dus hopelijk slaat het niet helemaal om, of ik moet m'n jas en lange broek weer uithalen 