Vandaag was voor onze regio 32 graden voorspeld, ik denk persoonlijk dat we dat niet meer gaan halen. De temp loopt al bijna 5 graden acheter op het voorspelde. Het is nu eigenlijk heerlijk buiten, Vermoedelijk door de bewolking die toch nog aanwezig is. Liggen er nog beren op de weg voor de komende dagen dat de extreme toch weer getemperd zullen worden? Ben benieuwd wat de kenners hier over te zeggen hebben, en wat dan nog roet in het eten zo kunnen gooien....
Quote selectie
( 121)