Zal wel snel oplopen nu. Maar 30 C halen we niet meer hier. prima, kan ik vanavond nog het enorme grasveld bij de buren (zijn op vakantie) maaien, want de komende avonden is dat geen doen meer. En nee, ze hebben geen zitmaaier met airco.
Quote selectie
( 121)