Even gras maaien hier en bij de buren, tuinset weer even klaar gezet voor de kids.
Nu zit ik effe binnen, drinken erbij en even de shirt uit omdat ik me kapot zweet.
Vochtigheid van 60% zie ik nu, tja dan wil dat wel.
Hopelijk komende dagen wat lager, liever nog richting de 20% maar dat is zeldzaamheid hier in Nederland 
( 119)