De wereld blijft niet stil staan he, hoe moeilijk het soms ook even is je zal toch door moeten gaan.
Ik wil ook niet als een verdrietig en zielig mannetje hier aanwezig zijn, ergste is allemaal achter de rug (regelen van crematie en andere dingen) en nu weer door, neemt niet weg dat we elke avond wel even bij haar stil staan en een kaartje aansteken, op die manier gaat het allemaal net even wat lekkerder
We gaan lekker door! Mag zelfs van de kids een drone aanschaffen...tjonge wat een schatjes ook!
Maar effe rondkijken
( 120)