Re: Ben blij dat je blijft posten Gerrit-Jan

Bericht van: Gerrit-Jan (Dokkum) , 23-06-2026 16:51 

De wereld blijft niet stil staan he, hoe moeilijk het soms ook even is je zal toch door moeten gaan.
Ik wil ook niet als een verdrietig en zielig mannetje hier aanwezig zijn, ergste is allemaal achter de rug (regelen van crematie en andere dingen) en nu weer door, neemt niet weg dat we elke avond wel even bij haar stil staan en een kaartje aansteken, op die manier gaat het allemaal net even wat lekkerder 🙂 

We gaan lekker door! Mag zelfs van de kids een drone aanschaffen...tjonge wat een schatjes ook!
Maar effe rondkijken 🙂 


Ben benieuwd of we de 32 graden gaan halen vandaag?   ( 844)
Ronald (Rosmalen) -- 23-06-2026 11:15
  @ beheer. Is bundelen de komende dagen een idee?  
Marco (Bloemendaal aan zee) -- 23-06-2026 11:17
Aangename warmte in het Friese, Tact 20,8°C   ( 286)
Jan Gerke (Damwoude) -- 23-06-2026 11:21
En toch zweet ik me de naden uit.   ( 341)
Gerrit-Jan (Dokkum) -- 23-06-2026 11:23
Je gaat toch geen gras bij de buren maaien?   ( 187)
Frank (Doetinchem) ( 14m) -- 23-06-2026 11:40
  Zeker niet met dit weer 😀  
Jan Gerke (Damwoude) -- 23-06-2026 11:52
Het moest toch!   ( 97)
Gerrit-Jan (Dokkum) -- 23-06-2026 11:58
Als dank voor waardering! 😀   ( 120)
Gerrit-Jan (Dokkum) -- 23-06-2026 11:57
Ben blij dat je blijft posten Gerrit-Jan   ( 65)
Koos Spakman (Froombosch) -- 23-06-2026 12:21
Re: Ben blij dat je blijft posten Gerrit-Jan   ( 18)
Gerrit-Jan (Dokkum) -- 23-06-2026 16:51
A3 had het gisteravond in zij guidance staan   ( 353)
Marcus (Sleidinge) ( 6m) -- 23-06-2026 11:27
Tact 21,8 C, maar de zon komt nu door...   ( 227)
Frank (Doetinchem) ( 14m) -- 23-06-2026 11:30
Re: Tact 21,8 C, maar de zon komt nu door...   ( 170)
Ronald (Rosmalen) -- 23-06-2026 11:33
Verhip ja! We hebben hier stadsschapen...   ( 149)
Frank (Doetinchem) ( 14m) -- 23-06-2026 11:40
  Let maar op, het kan snel gaan hoor!  
Marcus (Sleidinge) ( 6m) -- 23-06-2026 11:37
  idd, in Rozenburg nu ook flink wat zon en gelijk warm  
Eric, Rotterdam -- 23-06-2026 11:50
Re: De Bilt om 11.50u ook ineens een Tx van 25°C   ( 51)
Justin (Ede) ( 28m) -- 23-06-2026 12:04
  Tact 22.4 zon breekt steeds meer door.  
Dennis (Nieuw-Vossemeer) -- 23-06-2026 11:37
Kaders trekken snel OZO-waarts en lossen ook snel op.   ( 151)
Stefan (Maarssenbroek-Utrecht) -- 23-06-2026 11:49