Re: De Bilt om 11.50u ook ineens een Tx van 25°C

Bericht van: Justin (Ede) , 23-06-2026 12:04 

Kan dus inderdaad heel snel gaan zodra de zon goed doorbreekt

The will to act is itself a renewable resource (Al Gore, feb 2016)

Ben benieuwd of we de 32 graden gaan halen vandaag?   ( 844)
Ronald (Rosmalen) -- 23-06-2026 11:15
  @ beheer. Is bundelen de komende dagen een idee?  
Marco (Bloemendaal aan zee) -- 23-06-2026 11:17
Aangename warmte in het Friese, Tact 20,8°C   ( 286)
Jan Gerke (Damwoude) -- 23-06-2026 11:21
En toch zweet ik me de naden uit.   ( 341)
Gerrit-Jan (Dokkum) -- 23-06-2026 11:23
Je gaat toch geen gras bij de buren maaien?   ( 187)
Frank (Doetinchem) ( 14m) -- 23-06-2026 11:40
  Zeker niet met dit weer 😀  
Jan Gerke (Damwoude) -- 23-06-2026 11:52
Het moest toch!   ( 97)
Gerrit-Jan (Dokkum) -- 23-06-2026 11:58
Als dank voor waardering! 😀   ( 120)
Gerrit-Jan (Dokkum) -- 23-06-2026 11:57
Ben blij dat je blijft posten Gerrit-Jan   ( 65)
Koos Spakman (Froombosch) -- 23-06-2026 12:21
Re: Ben blij dat je blijft posten Gerrit-Jan   ( 18)
Gerrit-Jan (Dokkum) -- 23-06-2026 16:51
A3 had het gisteravond in zij guidance staan   ( 353)
Marcus (Sleidinge) ( 6m) -- 23-06-2026 11:27
Tact 21,8 C, maar de zon komt nu door...   ( 227)
Frank (Doetinchem) ( 14m) -- 23-06-2026 11:30
Re: Tact 21,8 C, maar de zon komt nu door...   ( 170)
Ronald (Rosmalen) -- 23-06-2026 11:33
Verhip ja! We hebben hier stadsschapen...   ( 149)
Frank (Doetinchem) ( 14m) -- 23-06-2026 11:40
  Let maar op, het kan snel gaan hoor!  
Marcus (Sleidinge) ( 6m) -- 23-06-2026 11:37
  idd, in Rozenburg nu ook flink wat zon en gelijk warm  
Eric, Rotterdam -- 23-06-2026 11:50
Re: De Bilt om 11.50u ook ineens een Tx van 25°C   ( 52)
Justin (Ede) ( 28m) -- 23-06-2026 12:04
  Tact 22.4 zon breekt steeds meer door.  
Dennis (Nieuw-Vossemeer) -- 23-06-2026 11:37
Kaders trekken snel OZO-waarts en lossen ook snel op.   ( 151)
Stefan (Maarssenbroek-Utrecht) -- 23-06-2026 11:49