Door de westenwind die er na de middag lijkt door te komen - wat meestal wel het geval is op zo'n superhete dagen.
En hier hink ik wat op 2 gedachten. Enerzijds tevreden dat het net iets 'minder heet' is, maar anderzijds ook wel een gemiste kans om die 40+ mee te maken (in 2019 waren we net op reis). Of het nu 38°C of 40°C is zal voor het gevoel niet zoveel uitmaken lijkt me.
Quote selectie