Terughoudendheid is inderdaad beter dan maar elk model aangrijpen die weer iets extreems laat zien.
Dit zie je ook terug in als er een storm wordt verwacht. Het model met de hoogste windstoot wordt er vaak bij gepakt, en 9 van de 10 keer komt het niet uit.
In deze gevallen voor de temperatuur kun je het beste kijken naar het gemiddelde van meerdere modellen.
Niet 1 model pakken inderdaad.