Als ik het forum lees, ligt de focus op dit moment op de de overtreffende trap van de overtreffende trap. Van die kaarten die we in het winterhalfjaar ook niet serieus nemen als het 'ene hammerlijntje dat diepvrieskou voorspelt'. Als ik het multi-ensemble voor Arnhem bekijk voor komende vrijdag dan wordt het geen 40 graden.
De meeste modellen, ook ICON zitten rond 37-38 graden.
Voor Arnhem

Zonder mouse-over:

Apeldoorn:
