Weerwoord
Algemeen
(current)
Verdieping
Foto's
Toggle navigation
Zoek
Foto's
Links
Registreer
Login
Re: De Harmonie02z-run is zo nodig nog extremer voor vrijdag.
Bericht van: Jaap (Enkhuizen) , 24-06-2026 08:32
in de guidance wordt die 40 graden nergens genoemd overigens.
Quote selectie
antwoorden
Toggle Dropdown
Quote bericht
De Harmonie02z-run is zo nodig nog extremer voor vrijdag.
(
2201)
Dex (Duivendrecht) -- 24-06-2026 08:10
Zelfs hier 40°C. Wow.
Eric, Rotterdam -- 24-06-2026 08:11
Zelfs een 42 graden in (de kop van) Noord-Limburg!
Jeroen (Sevenum)
(
29m)
-- 24-06-2026 08:12
Minder extreem juist
(
673)
Lennart (Ottersum)
(
14m)
-- 24-06-2026 08:13
43 in Limburg in de 03z
(
849)
Julian (Arnhem)
(
10m)
-- 24-06-2026 08:16
Harmonie overdrijft heel erg...
(
735)
Robert(Vlaardingen) -- 24-06-2026 08:17
Re: Harmonie overdrijft heel erg...
(
540)
Remco (Nijmegen) -- 24-06-2026 08:20
Vergelijking met ICON-D2 in de nacht naar vrijdag...
(
762)
Dex (Duivendrecht) -- 24-06-2026 08:21
T850 is 24 graden volgens Harmonie
(
675)
Julian (Arnhem)
(
10m)
-- 24-06-2026 08:21
Ook Arome 0z 24gr op 850hpa
(
438)
Jef (Zolder, Limburg)
(
41m)
-- 24-06-2026 08:36
Re: Harmonie overdrijft heel erg...
(
473)
Ruud (Strijen) -- 24-06-2026 08:22
Re: Harmonie overdrijft heel erg...
(
220)
Bas (Wageningse Berg) -- 24-06-2026 09:00
Re: Harmonie overdrijft heel erg...
(
140)
Robert(Vlaardingen) -- 24-06-2026 09:13
Re: Harmonie overdrijft heel erg...
(
153)
Bas (Wageningse Berg) -- 24-06-2026 09:15
Re: Harmonie overdrijft heel erg...
(
67)
Robert(Vlaardingen) -- 24-06-2026 09:47
Re: Harmonie overdrijft heel erg...
(
28)
Bas (Wageningse Berg) -- 24-06-2026 11:25
40 C is ook schadelijk voor veel planten en bomen
(
257)
Frank (Doetinchem)
(
14m)
-- 24-06-2026 09:10
Re: 40 C is ook schadelijk voor veel planten en bomen
(
154)
Rutger (Meppel) -- 24-06-2026 09:12
Vergeet ook de (huis)dieren niet..
(
81)
Robin (Tiel) -- 24-06-2026 09:29
We zullen er aan moeten wennen
(
65)
Tim (Monster) -- 24-06-2026 09:56
Ook voor asfalt (ik ken mensen met geasfalteerde tuin)
Zwiet (Den Bosch)
(
4m)
-- 24-06-2026 10:00
Wel op koufront letten!
(
674)
Bela (Bergen op Zoom) -- 24-06-2026 08:30
Re: Hier 'gelukkig' iets 'minder heet' met 38°C
(
324)
Jeroen (Zwevegem)
(
41m)
-- 24-06-2026 08:30
Re: De Harmonie02z-run is zo nodig nog extremer voor vrijdag.
(
413)
Jaap (Enkhuizen) -- 24-06-2026 08:32
Re: De Harmonie02z-run is zo nodig nog extremer voor vrijdag.
(
193)
Robert(Vlaardingen) -- 24-06-2026 08:56
Re: De Harmonie02z-run is zo nodig nog extremer voor vrijdag.
(
170)
Richard (Gouda) -- 24-06-2026 08:58
Re: De Harmonie02z-run is zo nodig nog extremer voor vrijdag.
(
39)
Hein (Rhoon/Schiedam) -- 24-06-2026 09:54
Re: De Harmonie02z-run is zo nodig nog extremer voor vrijdag.
(
21)
Richard (Gouda) -- 24-06-2026 10:53
Re: De Harmonie02z-run is zo nodig nog extremer voor vrijdag.
(
24)
Hein (Rhoon/Schiedam) -- 24-06-2026 10:58
Hoe realistisch is Harmonie voor vrijdag? Apeldoorn 42 graden?
(
320)
Björn (Arnhem) -- 24-06-2026 09:20
HARMONIE is wel het eerste hi-res model, maar wel stadseffect.
(
174)
Jelmer (Vlaardingen)
(
-2m)
-- 24-06-2026 09:25
Re: HARMONIE is wel het eerste hi-res model, maar wel stadseffect.
(
125)
Rutger (Meppel) -- 24-06-2026 09:29
Re: Hoe realistisch is Harmonie voor vrijdag? Apeldoorn 42 graden?
(
105)
Ronald (De Lutte - Overijssel) -- 24-06-2026 09:38