Rondje tact?

Bericht van: Hadassah (Waddinxveen) , 25-06-2026 13:06 

Hier is het 26,9C en half bewolkt. Ik zit klaar voor de onweersbuien die later vandaag komen. Voor de rest heb ik vandaag een prachtige wandeling gemaakt in het Zinaldal en heb ik de hoogste bergen in de omgeving gespot: de Matterhorn, Weisshorn, Bishorn, Zinalrothorn, Besso, Dent Blanche, Grand Cornier, Ober Gabelhorn en andere hoge bergen hier, werkelijk waar, ik wil hier nooit meer weg!! Het is zo mooi hier en by far mijn favoriete land!!! 






Bericht laatst bijgewerkt: 25-06-2026 13:07

Rondje tact?   ( 784)
Hadassah (Waddinxveen) -- 25-06-2026 13:06
Volgend jaar Noorwegen?   ( 331)
laurens (Amstelveen) -- 25-06-2026 13:11
Inderdaad, en vaak een stuk helderder weer zeker in het noorden   ( 333)
Timo (Velp) ( 18m) -- 25-06-2026 13:17
Ik begrijp niet hoe je aan die afstand komt   ( 174)
Hans (Halle-Zoersel) -- 25-06-2026 13:38
Da's veel dichterbij   ( 148)
Lennart (Ottersum) ( 14m) -- 25-06-2026 13:42
Griebeltjes, dan zit ik ver naast..   ( 131)
Timo (Velp) ( 18m) -- 25-06-2026 13:44
Nee, Noorwegen trekt mij totaal niet.   ( 71)
Hadassah (Waddinxveen) -- 25-06-2026 14:25
Re: Rondje tact?   ( 155)
Martijn(Stellendam) -- 25-06-2026 13:13
Bedankt!! Wat toevallig!   ( 44)
Hadassah (Waddinxveen) -- 25-06-2026 14:27
Dat bergstroompje… Kan dat effe   ( 262)
Katya - As (B) ( 74m) -- 25-06-2026 13:15
Haha, kon ik dat maar jullie kant op sturen!   ( 37)
Hadassah (Waddinxveen) -- 25-06-2026 14:28
graad of 25 in De Panne   ( 103)
Sam (Diksmuide) -- 25-06-2026 13:20
Re: Tact 34,8°C, warmer dan gisteren   ( 74)
Jeroen (Zwevegem) ( 41m) -- 25-06-2026 13:23
Tact 26,6, ook hier bloedheet! Morgen 30 graden? Malmö gaat naar 35..   ( 125)
Erik Jan (Bada-Torsby-Zweden) ( 80m) -- 25-06-2026 13:25
  Hoe heb je de maanden AMJ toe nu toe ervaren aldaar?  
Stefan (Winsum) -- 25-06-2026 13:32
Re: Hoe heb je de maanden AMJ toe nu toe ervaren aldaar?   ( 23)
Erik Jan (Bada-Torsby-Zweden) ( 80m) -- 25-06-2026 14:53
  Re: Rondje tact? 33.1 minder als gisteren he  
maarten (lisse) -- 25-06-2026 13:30
Hoe zalig moet het nu zijn   ( 108)
Marnix(Nieuwpoort) -- 25-06-2026 13:41
Dankjewel!! Ik ben ook totaal niet jaloers op Nederland.   ( 47)
Hadassah (Waddinxveen) -- 25-06-2026 14:30
  Inverness, Schotland: 20°.  
Wil (Rozenburg) -- 25-06-2026 13:43
Re: Tact 35,6°C - gisteren tmax was 34,9°C   ( 74)
PeterF (Tongeren) ( 96m) -- 25-06-2026 13:46
Tact 30,1 en gisteren 33,1 om 14:45   ( 19)
Niels (Elburg) -- 25-06-2026 14:52