Hier is het 26,9C en half bewolkt. Ik zit klaar voor de onweersbuien die later vandaag komen. Voor de rest heb ik vandaag een prachtige wandeling gemaakt in het Zinaldal en heb ik de hoogste bergen in de omgeving gespot: de Matterhorn, Weisshorn, Bishorn, Zinalrothorn, Besso, Dent Blanche, Grand Cornier, Ober Gabelhorn en andere hoge bergen hier, werkelijk waar, ik wil hier nooit meer weg!! Het is zo mooi hier en by far mijn favoriete land!!!