Griebeltjes, dan zit ik ver naast..

Bericht van: Timo (Velp) , 25-06-2026 13:44 

Ik was vergeten dat de schaal op google maps ook wat uitvergroot is in het noorden vanwege de projectie. Wat jij zegt klinkt idd een stuk realistischer. Dank voor de correctie! Alsnog wel een flinke afstand.. misschien kon je nog verder kijken maar daar zaten dan de bergen voor.

Bericht laatst bijgewerkt: 25-06-2026 13:46
Liefhebber van de herfst en winter met een voorkeur voor donker weer. Slecht weer bestaat niet, slechte kleding wel.

Rondje tact?   ( 783)
Hadassah (Waddinxveen) -- 25-06-2026 13:06
Volgend jaar Noorwegen?   ( 330)
laurens (Amstelveen) -- 25-06-2026 13:11
Inderdaad, en vaak een stuk helderder weer zeker in het noorden   ( 332)
Timo (Velp) ( 18m) -- 25-06-2026 13:17
Ik begrijp niet hoe je aan die afstand komt   ( 173)
Hans (Halle-Zoersel) -- 25-06-2026 13:38
Da's veel dichterbij   ( 147)
Lennart (Ottersum) ( 14m) -- 25-06-2026 13:42
Griebeltjes, dan zit ik ver naast..   ( 131)
Timo (Velp) ( 18m) -- 25-06-2026 13:44
Nee, Noorwegen trekt mij totaal niet.   ( 70)
Hadassah (Waddinxveen) -- 25-06-2026 14:25
Re: Rondje tact?   ( 154)
Martijn(Stellendam) -- 25-06-2026 13:13
Bedankt!! Wat toevallig!   ( 44)
Hadassah (Waddinxveen) -- 25-06-2026 14:27
Dat bergstroompje… Kan dat effe   ( 261)
Katya - As (B) ( 74m) -- 25-06-2026 13:15
Haha, kon ik dat maar jullie kant op sturen!   ( 36)
Hadassah (Waddinxveen) -- 25-06-2026 14:28
graad of 25 in De Panne   ( 102)
Sam (Diksmuide) -- 25-06-2026 13:20
Re: Tact 34,8°C, warmer dan gisteren   ( 73)
Jeroen (Zwevegem) ( 41m) -- 25-06-2026 13:23
Tact 26,6, ook hier bloedheet! Morgen 30 graden? Malmö gaat naar 35..   ( 125)
Erik Jan (Bada-Torsby-Zweden) ( 80m) -- 25-06-2026 13:25
  Hoe heb je de maanden AMJ toe nu toe ervaren aldaar?  
Stefan (Winsum) -- 25-06-2026 13:32
Re: Hoe heb je de maanden AMJ toe nu toe ervaren aldaar?   ( 22)
Erik Jan (Bada-Torsby-Zweden) ( 80m) -- 25-06-2026 14:53
  Re: Rondje tact? 33.1 minder als gisteren he  
maarten (lisse) -- 25-06-2026 13:30
Hoe zalig moet het nu zijn   ( 107)
Marnix(Nieuwpoort) -- 25-06-2026 13:41
Dankjewel!! Ik ben ook totaal niet jaloers op Nederland.   ( 46)
Hadassah (Waddinxveen) -- 25-06-2026 14:30
  Inverness, Schotland: 20°.  
Wil (Rozenburg) -- 25-06-2026 13:43
Re: Tact 35,6°C - gisteren tmax was 34,9°C   ( 73)
PeterF (Tongeren) ( 96m) -- 25-06-2026 13:46
Tact 30,1 en gisteren 33,1 om 14:45   ( 18)
Niels (Elburg) -- 25-06-2026 14:52