Ook zaterdag wordt het hier heet met wellicht 30 graden. Hopelijk dan in de nacht naar zondag een onweersbui, al is de kans niet heel groot. Daarna zondag en maandag ook nog heet met 25-30 graden, waarna eindelijk normaler zomerweer zijn intrede zal doen. Het lijkt ook wisselvalliger te worden, maar dat moet ik eerst nog maar zien.
Quote selectie