Re: Rondje tact? 33.1 minder als gisteren he

Bericht van: maarten (lisse) , 25-06-2026 13:30 


Rondje tact?   ( 783)
Hadassah (Waddinxveen) -- 25-06-2026 13:06
Volgend jaar Noorwegen?   ( 331)
laurens (Amstelveen) -- 25-06-2026 13:11
Inderdaad, en vaak een stuk helderder weer zeker in het noorden   ( 332)
Timo (Velp) ( 18m) -- 25-06-2026 13:17
Ik begrijp niet hoe je aan die afstand komt   ( 173)
Hans (Halle-Zoersel) -- 25-06-2026 13:38
Da's veel dichterbij   ( 147)
Lennart (Ottersum) ( 14m) -- 25-06-2026 13:42
Griebeltjes, dan zit ik ver naast..   ( 131)
Timo (Velp) ( 18m) -- 25-06-2026 13:44
Nee, Noorwegen trekt mij totaal niet.   ( 70)
Hadassah (Waddinxveen) -- 25-06-2026 14:25
Re: Rondje tact?   ( 154)
Martijn(Stellendam) -- 25-06-2026 13:13
Bedankt!! Wat toevallig!   ( 44)
Hadassah (Waddinxveen) -- 25-06-2026 14:27
Dat bergstroompje… Kan dat effe   ( 261)
Katya - As (B) ( 74m) -- 25-06-2026 13:15
Haha, kon ik dat maar jullie kant op sturen!   ( 36)
Hadassah (Waddinxveen) -- 25-06-2026 14:28
graad of 25 in De Panne   ( 102)
Sam (Diksmuide) -- 25-06-2026 13:20
Re: Tact 34,8°C, warmer dan gisteren   ( 73)
Jeroen (Zwevegem) ( 41m) -- 25-06-2026 13:23
Tact 26,6, ook hier bloedheet! Morgen 30 graden? Malmö gaat naar 35..   ( 125)
Erik Jan (Bada-Torsby-Zweden) ( 80m) -- 25-06-2026 13:25
  Hoe heb je de maanden AMJ toe nu toe ervaren aldaar?  
Stefan (Winsum) -- 25-06-2026 13:32
Re: Hoe heb je de maanden AMJ toe nu toe ervaren aldaar?   ( 23)
Erik Jan (Bada-Torsby-Zweden) ( 80m) -- 25-06-2026 14:53
  Re: Rondje tact? 33.1 minder als gisteren he  
maarten (lisse) -- 25-06-2026 13:30
Hoe zalig moet het nu zijn   ( 108)
Marnix(Nieuwpoort) -- 25-06-2026 13:41
Dankjewel!! Ik ben ook totaal niet jaloers op Nederland.   ( 46)
Hadassah (Waddinxveen) -- 25-06-2026 14:30
  Inverness, Schotland: 20°.  
Wil (Rozenburg) -- 25-06-2026 13:43
Re: Tact 35,6°C - gisteren tmax was 34,9°C   ( 74)
PeterF (Tongeren) ( 96m) -- 25-06-2026 13:46
Tact 30,1 en gisteren 33,1 om 14:45   ( 19)
Niels (Elburg) -- 25-06-2026 14:52