Bericht van: Frank (Doetinchem)
, 25-06-2026 16:23
Ik kan me wel voorstellen dat een organisator aansprakelijk gesteld kan worden als er mensen onwel raken of nog erger: overlijden. Principe is dan in de rechtspraak; Er was een code rood, dus je had het kunnen weten.