Deel deze updateKNMI past advies aan, binnenblijven toch niet het belangrijkste
Het KNMI komt terug op zijn advies bij code rood om zo veel mogelijk binnen te blijven. Het weerinstituut trekt dat weer in, want soms is het juist binnen ongezond warm. Daarom is het advies nu: bij code rood moet iedereen zo veel mogelijk uit de zon blijven en rekening houden met uitdrogingsverschijnselen, oververhittingsklachten en zelfs een levensbedreigende hitteberoerte.
Bron: NOS hitteblog
Quote selectie