Deel deze updateRijkswaterstaat: 'Ga morgen alleen de weg op als het nodig is'
Rijkswaterstaat adviseert weggebruikers om morgen alleen de weg op te gaan als dat nodig is. Het KNMI heeft voor het grootste deel van het land code rood afgegeven vanwege de extreme hitte. Wie toch de snelweg op gaat, moet zich goed voorbereiden door bijvoorbeeld voldoende water en een paraplu of parasol mee te nemen, aldus Rijkswaterstaat.
Bron: Rijkswaterstaat: 'Ga morgen alleen de weg op als het nodig is'
Quote selectie