Er is hier amper sprake van warmte ophoping. Het was hier vannacht heerlijk koel en het huis weer afgekoeld naar 21°C. Ook vannacht wordt het in het noorden een stuk koeler dan de rest van het land, nadat het vandaag sowieso al aangenaam is met die wind erbij. Een paar uur 38 graden is geen code rood waard, de ophoping in de rest van het land is dat wel. Noord-Holland en Drenthe zijn twijfelgevallen, waarbij ik denk dat de beslissing voor NH vooral op basis is van de stedelijke omgeving rond Amsterdam
Quote selectie