Re: Begrijp ik totaal niet: Weerplaza geeft voor hier ook 38C aan
Bericht van: Johan (Scharnegoutum, Frl.)
, 25-06-2026 17:15
Dus de impact zou hier minder zijn met 38C dan bij 39C in het Z en M van het land? Leg dat maar uit aan de gewone mens. Ik zou graag de beweegredenen van het WIT willen weten om hier dan geen rood af te geven.