De impact hier wèl veel groter is, omdat het morgen INEENS 15 graden warmer is dan vandaag. In het zuiden gaat het veel geleidelijker. Het is allemaal persoonlijke beleving. Laten we de mensen die er voor doorgestudeerd hebben, maar over gaan..
Ik ga genieten van de dag die ons te wachten staat en ons nog lang zal gaan heugen. En gelukkig is het maar 1 dag..! Daarna weer gewoon zomer!!
Quote selectie