Oper GFS. Dinsdag einde hittegolf?

Bericht van: Koos Spakman (Froombosch) , 25-06-2026 18:45 

Op veel plaatsen dan geen zomerse dag meer. Als het aan deze oper ligt. Straks eens het ensemble bekijken.







Het weer is mijn passie. Klagen doe ik nooit; het weer komt zoals het komt. Winterliefhebber in hart en nieren.

Oper GFS. Dinsdag einde hittegolf?   ( 1650)
Koos Spakman (Froombosch) -- 25-06-2026 18:45
Re: Oper GFS. Dinsdag einde hittegolf?   ( 527)
Rutger (Meppel) -- 25-06-2026 18:53
Re: Oper GFS. Dinsdag einde hittegolf?   ( 576)
Edward(Zwijndrecht NL) -- 25-06-2026 18:55
Hier een heel ander beeld   ( 561)
Koos Spakman (Froombosch) -- 25-06-2026 19:00
Re: Hier een heel ander beeld   ( 335)
Joris (Rotterdam) -- 25-06-2026 19:06
Ja, ik heb de afgelopen dagen jaloers naar het no'sten gekeken.   ( 341)
Edward(Zwijndrecht NL) -- 25-06-2026 19:09
  Is airco geen optie voor je?  
laurens (Amstelveen) -- 25-06-2026 19:15
Re: Is airco geen optie voor je?   ( 273)
Edward(Zwijndrecht NL) -- 25-06-2026 19:24
Mobiele airco, met slang?   ( 222)
laurens (Amstelveen) -- 25-06-2026 19:36
Re: Mobiele airco, met slang?   ( 181)
Edward(Zwijndrecht NL) -- 25-06-2026 19:47
  Topper!  
laurens (Amstelveen) -- 25-06-2026 20:15
Re: Is airco geen optie voor je?   ( 156)
Tomas (Dilsen-Stokkem) ( 35m) -- 25-06-2026 19:51
Split-unit nemen   ( 144)
laurens (Amstelveen) -- 25-06-2026 20:19
Re: Split-unit nemen   ( 103)
Edward(Zwijndrecht NL) -- 25-06-2026 20:30
  Ik heb je een PM gestuurd  
laurens (Amstelveen) -- 25-06-2026 22:19
Re: Split-unit nemen   ( 23)
Peter (Meppel) -- 25-06-2026 22:41
Re: Split-unit nemen   ( 85)
Tomas (Dilsen-Stokkem) ( 35m) -- 25-06-2026 20:51
Eenmalige investering   ( 27)
laurens (Amstelveen) -- 25-06-2026 22:20
Re: Eenmalige investering   ( 18)
Tomas (Dilsen-Stokkem) ( 35m) -- 26-06-2026 00:28
Had ik ook en is niks, caravan airco met splitunit?   ( 14)
Jorge (Middelburg) -- 26-06-2026 07:48
Re: Ja, ik heb de afgelopen dagen jaloers naar het no'sten gekeken.   ( 173)
Ronald (Rosmalen) -- 25-06-2026 19:45