Heb je er eentje met slang voor afvoer naar buiten? Zo niet, dan kan-ie je kamer niet echt afkoelen, omdat dan de warmte ook weer je kamer binnenkomt.
Split-unit is ideaal. 1x1200 euro investeren, nooit meer te warm. En maakt nauwelijks geluid, dus prima om te slapen. Draait bij mij de hele dag en nacht door met dit weer, stroom van zonnepanelen, dus redelijk milieuvriendelijk.
Quote selectie