Ik heb een mobiele airco, maar die is behoorlijk luidruchtig ondanks dat het een van de beste is in zijn prijsklasse. Dus als ik ga slapen zet ik hem uit.
Vervolgens is het binnen 1 uur weer ruim 30 graden. Er zit zoveel warmte in de muren blijkbaar.
Zelfde probleem hier. Te luid in de nacht.
Maar van 30°C naar 23°C afkoelen doet die niet. Na een paar uur gaan er 3 tot 4 graden vanaf na zonsondergang.
Quote selectie