Hier een heel ander beeld

Bericht van: Koos Spakman (Froombosch) , 25-06-2026 19:00 

Nog totaal niet het idee dat we met een super-hittegolf bezig zijn. Gaat hier ook niet komen. Heerlijke frisse nachten en vanochtend zowaar een start van de dag met stratus.

Nu ook een heerlijk briesje uit het noordoosten bij 23,7 °C. Vannacht richting 15 tot 17 °C. Goed te doen.

Het weer is mijn passie. Klagen doe ik nooit; het weer komt zoals het komt. Winterliefhebber in hart en nieren.

Oper GFS. Dinsdag einde hittegolf?   ( 1650)
Koos Spakman (Froombosch) -- 25-06-2026 18:45
Re: Oper GFS. Dinsdag einde hittegolf?   ( 527)
Rutger (Meppel) -- 25-06-2026 18:53
Re: Oper GFS. Dinsdag einde hittegolf?   ( 576)
Edward(Zwijndrecht NL) -- 25-06-2026 18:55
Hier een heel ander beeld   ( 562)
Koos Spakman (Froombosch) -- 25-06-2026 19:00
Re: Hier een heel ander beeld   ( 336)
Joris (Rotterdam) -- 25-06-2026 19:06
Ja, ik heb de afgelopen dagen jaloers naar het no'sten gekeken.   ( 341)
Edward(Zwijndrecht NL) -- 25-06-2026 19:09
  Is airco geen optie voor je?  
laurens (Amstelveen) -- 25-06-2026 19:15
Re: Is airco geen optie voor je?   ( 273)
Edward(Zwijndrecht NL) -- 25-06-2026 19:24
Mobiele airco, met slang?   ( 222)
laurens (Amstelveen) -- 25-06-2026 19:36
Re: Mobiele airco, met slang?   ( 181)
Edward(Zwijndrecht NL) -- 25-06-2026 19:47
  Topper!  
laurens (Amstelveen) -- 25-06-2026 20:15
Re: Is airco geen optie voor je?   ( 156)
Tomas (Dilsen-Stokkem) ( 35m) -- 25-06-2026 19:51
Split-unit nemen   ( 144)
laurens (Amstelveen) -- 25-06-2026 20:19
Re: Split-unit nemen   ( 103)
Edward(Zwijndrecht NL) -- 25-06-2026 20:30
  Ik heb je een PM gestuurd  
laurens (Amstelveen) -- 25-06-2026 22:19
Re: Split-unit nemen   ( 23)
Peter (Meppel) -- 25-06-2026 22:41
Re: Split-unit nemen   ( 85)
Tomas (Dilsen-Stokkem) ( 35m) -- 25-06-2026 20:51
Eenmalige investering   ( 27)
laurens (Amstelveen) -- 25-06-2026 22:20
Re: Eenmalige investering   ( 18)
Tomas (Dilsen-Stokkem) ( 35m) -- 26-06-2026 00:28
Had ik ook en is niks, caravan airco met splitunit?   ( 14)
Jorge (Middelburg) -- 26-06-2026 07:48
Re: Ja, ik heb de afgelopen dagen jaloers naar het no'sten gekeken.   ( 173)
Ronald (Rosmalen) -- 25-06-2026 19:45