Heerlijk Koos! Ik kijk met enige jaloezie naar het noorden van NL. Na reeds twee nachten met nauwelijks slaap stond hier vanmorgen 29°c op de thermometer in de slaapkamer. Ik wil echt nog niet weten wat die vanavond aanwijst...