Re: Mobiele airco, met slang?

Bericht van: Edward(Zwijndrecht NL) , 25-06-2026 19:47 

Ja met een afvoerslang naar buiten. In een uur koelt hij van 30 naar 23.

Er komt in de toekomst een vaste op meerdere plekken in het huis. Zonder is niet meer te doen.

 

Wanneer gaat hij onder?!

Oper GFS. Dinsdag einde hittegolf?   ( 1650)
Koos Spakman (Froombosch) -- 25-06-2026 18:45
Re: Oper GFS. Dinsdag einde hittegolf?   ( 528)
Rutger (Meppel) -- 25-06-2026 18:53
Re: Oper GFS. Dinsdag einde hittegolf?   ( 577)
Edward(Zwijndrecht NL) -- 25-06-2026 18:55
Hier een heel ander beeld   ( 562)
Koos Spakman (Froombosch) -- 25-06-2026 19:00
Re: Hier een heel ander beeld   ( 336)
Joris (Rotterdam) -- 25-06-2026 19:06
Ja, ik heb de afgelopen dagen jaloers naar het no'sten gekeken.   ( 341)
Edward(Zwijndrecht NL) -- 25-06-2026 19:09
  Is airco geen optie voor je?  
laurens (Amstelveen) -- 25-06-2026 19:15
Re: Is airco geen optie voor je?   ( 273)
Edward(Zwijndrecht NL) -- 25-06-2026 19:24
Mobiele airco, met slang?   ( 222)
laurens (Amstelveen) -- 25-06-2026 19:36
Re: Mobiele airco, met slang?   ( 182)
Edward(Zwijndrecht NL) -- 25-06-2026 19:47
  Topper!  
laurens (Amstelveen) -- 25-06-2026 20:15
Re: Is airco geen optie voor je?   ( 157)
Tomas (Dilsen-Stokkem) ( 35m) -- 25-06-2026 19:51
Split-unit nemen   ( 144)
laurens (Amstelveen) -- 25-06-2026 20:19
Re: Split-unit nemen   ( 103)
Edward(Zwijndrecht NL) -- 25-06-2026 20:30
  Ik heb je een PM gestuurd  
laurens (Amstelveen) -- 25-06-2026 22:19
Re: Split-unit nemen   ( 23)
Peter (Meppel) -- 25-06-2026 22:41
Re: Split-unit nemen   ( 85)
Tomas (Dilsen-Stokkem) ( 35m) -- 25-06-2026 20:51
Eenmalige investering   ( 27)
laurens (Amstelveen) -- 25-06-2026 22:20
Re: Eenmalige investering   ( 18)
Tomas (Dilsen-Stokkem) ( 35m) -- 26-06-2026 00:28
Had ik ook en is niks, caravan airco met splitunit?   ( 14)
Jorge (Middelburg) -- 26-06-2026 07:48
Re: Ja, ik heb de afgelopen dagen jaloers naar het no'sten gekeken.   ( 173)
Ronald (Rosmalen) -- 25-06-2026 19:45