Harmonie en Arome blijven zeer fors voor de late avond

Bericht van: Stefan (Wezep) , 27-06-2026 06:44 

Alleen ICON D2 blijft een beetje een vreemde eend in de bijt met veel minder zware windstoten. Zowel Arome als Harmonie (en gisteren ook Swiss HD bv) komen met zware tot zeer zware windstoten tot ruim 130km/h in het oosten van het land. Een zorgwekkende situatie die we goed moeten gaan nowcasten dus vanavond.






Harmonie en Arome blijven zeer fors voor de late avond   ( 2184)
Stefan (Wezep) ( 2m) -- 27-06-2026 06:44
  Westen lijkt overgeslagen te worden?  
Mathijs (Brugge) ( 4m) -- 27-06-2026 06:51
Re: Westen lijkt overgeslagen te worden?   ( 730)
Stefan (Wezep) ( 2m) -- 27-06-2026 07:01
Mij overtuig je ook niet met de huidige prognoses   ( 641)
Kevin (Welle) -- 27-06-2026 07:05
Energie voor vanavond lijkt er al uitgehaald te worden?   ( 997)
Peter (Ameide) -- 27-06-2026 07:19
  Dit is niet nefast hoor  
Nicolas (Waregem) ( 48m) -- 27-06-2026 07:51
Ik hoop het. Hagel en moestuin is eraan...Overweeg hagelkanon.   ( 396)
Jorge (Middelburg) -- 27-06-2026 07:55
Re: Ik hoop het. Hagel en moestuin is eraan...Overweeg hagelkanon.   ( 270)
Rutger (Meppel) -- 27-06-2026 08:05
Ik weet niet hoe zo'n eruit ziet,   ( 116)
Arnaud (Doetinchem) -- 27-06-2026 08:45
Re: Ik weet niet hoe zo'n eruit ziet,   ( 23)
Rutger (Meppel) -- 27-06-2026 11:04