Re: Ik hoop het. Hagel en moestuin is eraan...Overweeg hagelkanon.

Bericht van: Rutger (Meppel) , 27-06-2026 08:05 

Een hagelnet in een lichte kleur kan op dit soort dagen ook wat helpen tegen de zon/warmte.


Harmonie en Arome blijven zeer fors voor de late avond   ( 2220)
Stefan (Wezep) ( 2m) -- 27-06-2026 06:44
  Westen lijkt overgeslagen te worden?  
Mathijs (Brugge) ( 4m) -- 27-06-2026 06:51
Re: Westen lijkt overgeslagen te worden?   ( 732)
Stefan (Wezep) ( 2m) -- 27-06-2026 07:01
Mij overtuig je ook niet met de huidige prognoses   ( 644)
Kevin (Welle) -- 27-06-2026 07:05
Energie voor vanavond lijkt er al uitgehaald te worden?   ( 1000)
Peter (Ameide) -- 27-06-2026 07:19
  Dit is niet nefast hoor  
Nicolas (Waregem) ( 48m) -- 27-06-2026 07:51
Ik hoop het. Hagel en moestuin is eraan...Overweeg hagelkanon.   ( 400)
Jorge (Middelburg) -- 27-06-2026 07:55
Re: Ik hoop het. Hagel en moestuin is eraan...Overweeg hagelkanon.   ( 274)
Rutger (Meppel) -- 27-06-2026 08:05
Ik weet niet hoe zo'n eruit ziet,   ( 119)
Arnaud (Doetinchem) -- 27-06-2026 08:45
Re: Ik weet niet hoe zo'n eruit ziet,   ( 24)
Rutger (Meppel) -- 27-06-2026 11:04