Mij overtuig je ook niet met de huidige prognoses

Bericht van: Kevin (Welle) , 27-06-2026 07:05 

Lijkt vooral iets voor NL te worden. BE (en dan inderdaad zeker het westen) krijgen eerder een magere brok.

Foto Meteo Kevin S.

Harmonie en Arome blijven zeer fors voor de late avond   ( 2220)
Stefan (Wezep) ( 2m) -- 27-06-2026 06:44
  Westen lijkt overgeslagen te worden?  
Mathijs (Brugge) ( 4m) -- 27-06-2026 06:51
Re: Westen lijkt overgeslagen te worden?   ( 732)
Stefan (Wezep) ( 2m) -- 27-06-2026 07:01
Mij overtuig je ook niet met de huidige prognoses   ( 645)
Kevin (Welle) -- 27-06-2026 07:05
Energie voor vanavond lijkt er al uitgehaald te worden?   ( 1000)
Peter (Ameide) -- 27-06-2026 07:19
  Dit is niet nefast hoor  
Nicolas (Waregem) ( 48m) -- 27-06-2026 07:51
Ik hoop het. Hagel en moestuin is eraan...Overweeg hagelkanon.   ( 400)
Jorge (Middelburg) -- 27-06-2026 07:55
Re: Ik hoop het. Hagel en moestuin is eraan...Overweeg hagelkanon.   ( 274)
Rutger (Meppel) -- 27-06-2026 08:05
Ik weet niet hoe zo'n eruit ziet,   ( 119)
Arnaud (Doetinchem) -- 27-06-2026 08:45
Re: Ik weet niet hoe zo'n eruit ziet,   ( 24)
Rutger (Meppel) -- 27-06-2026 11:04