Re: Ik weet niet hoe zo'n eruit ziet,

Bericht van: Rutger (Meppel) , 27-06-2026 11:04 

maar kunnen er geen vogels in verstrikt raken?

In theorie vast wel wel maar ik denk dat het meevalt. De netten die ik heb gezien, bijvoorbeeld boven fruit zijn behoorlijk dik, en daarmee goed zichtbaar. Een vogel zal daar niet bewust door proberen te vliegen.

Neten om vogels te vangen zijn juist heel erg dun en vrijwel onzichtbaar, maar daar valt de hagel ook doorheen.


Harmonie en Arome blijven zeer fors voor de late avond   ( 2183)
Stefan (Wezep) ( 2m) -- 27-06-2026 06:44
  Westen lijkt overgeslagen te worden?  
Mathijs (Brugge) ( 4m) -- 27-06-2026 06:51
Re: Westen lijkt overgeslagen te worden?   ( 730)
Stefan (Wezep) ( 2m) -- 27-06-2026 07:01
Mij overtuig je ook niet met de huidige prognoses   ( 641)
Kevin (Welle) -- 27-06-2026 07:05
Energie voor vanavond lijkt er al uitgehaald te worden?   ( 996)
Peter (Ameide) -- 27-06-2026 07:19
  Dit is niet nefast hoor  
Nicolas (Waregem) ( 48m) -- 27-06-2026 07:51
Ik hoop het. Hagel en moestuin is eraan...Overweeg hagelkanon.   ( 396)
Jorge (Middelburg) -- 27-06-2026 07:55
Re: Ik hoop het. Hagel en moestuin is eraan...Overweeg hagelkanon.   ( 270)
Rutger (Meppel) -- 27-06-2026 08:05
Ik weet niet hoe zo'n eruit ziet,   ( 116)
Arnaud (Doetinchem) -- 27-06-2026 08:45
Re: Ik weet niet hoe zo'n eruit ziet,   ( 23)
Rutger (Meppel) -- 27-06-2026 11:04