Dat schijnt echt heel effectief te zijn...Nee dus. Maar wel gaat het me om het fruit en specifiek mijn 120 aardbeiplanten die vol in bloei komen. Oppervlakte valt best mee dus ik overweeg om iets aan te schaffen of fabriceren dat hagel tegenhoudt. De mensen op het volkstuincomplex vertelden me dat een vernielde oogst helaas regelmatig voorkwam. Het gaat om 30-40 m2 aardbeien dus is te doen denk ik.