Ik hoop het. Hagel en moestuin is eraan...Overweeg hagelkanon.

Bericht van: Jorge (Middelburg) , 27-06-2026 07:55 

Dat schijnt echt heel effectief te zijn...Nee dus. Maar wel gaat het me om het fruit en specifiek mijn 120 aardbeiplanten die vol in bloei komen. Oppervlakte valt best mee dus ik overweeg om iets aan te schaffen of fabriceren dat hagel tegenhoudt. De mensen op het volkstuincomplex vertelden me dat een vernielde oogst helaas regelmatig voorkwam. Het gaat om 30-40 m2 aardbeien dus is te doen denk ik.


Harmonie en Arome blijven zeer fors voor de late avond   ( 2220)
Stefan (Wezep) ( 2m) -- 27-06-2026 06:44
  Westen lijkt overgeslagen te worden?  
Mathijs (Brugge) ( 4m) -- 27-06-2026 06:51
Re: Westen lijkt overgeslagen te worden?   ( 732)
Stefan (Wezep) ( 2m) -- 27-06-2026 07:01
Mij overtuig je ook niet met de huidige prognoses   ( 644)
Kevin (Welle) -- 27-06-2026 07:05
Energie voor vanavond lijkt er al uitgehaald te worden?   ( 1000)
Peter (Ameide) -- 27-06-2026 07:19
  Dit is niet nefast hoor  
Nicolas (Waregem) ( 48m) -- 27-06-2026 07:51
Ik hoop het. Hagel en moestuin is eraan...Overweeg hagelkanon.   ( 400)
Jorge (Middelburg) -- 27-06-2026 07:55
Re: Ik hoop het. Hagel en moestuin is eraan...Overweeg hagelkanon.   ( 273)
Rutger (Meppel) -- 27-06-2026 08:05
Ik weet niet hoe zo'n eruit ziet,   ( 119)
Arnaud (Doetinchem) -- 27-06-2026 08:45
Re: Ik weet niet hoe zo'n eruit ziet,   ( 24)
Rutger (Meppel) -- 27-06-2026 11:04