Ik weet niet hoe zo'n eruit ziet,

Bericht van: Arnaud (Doetinchem) , 27-06-2026 08:45 

maar kunnen er geen vogels in verstrikt raken?

Als oplossing tegen hagelschade zal ik ook aan een net of misschien zeil te denken. Alleen zit je bij een zeil met de hoeveelheid water wat erop kan blijven liggen en dan nog de wind.

 

Andere oplossing: een paar palen de grond in en daarop een tijdelijk afdakje maken. Al is dat waarschijnlijk niet toegestaan?


Harmonie en Arome blijven zeer fors voor de late avond   ( 2202)
Stefan (Wezep) ( 2m) -- 27-06-2026 06:44
  Westen lijkt overgeslagen te worden?  
Mathijs (Brugge) ( 4m) -- 27-06-2026 06:51
Re: Westen lijkt overgeslagen te worden?   ( 731)
Stefan (Wezep) ( 2m) -- 27-06-2026 07:01
Mij overtuig je ook niet met de huidige prognoses   ( 642)
Kevin (Welle) -- 27-06-2026 07:05
Energie voor vanavond lijkt er al uitgehaald te worden?   ( 998)
Peter (Ameide) -- 27-06-2026 07:19
  Dit is niet nefast hoor  
Nicolas (Waregem) ( 48m) -- 27-06-2026 07:51
Ik hoop het. Hagel en moestuin is eraan...Overweeg hagelkanon.   ( 397)
Jorge (Middelburg) -- 27-06-2026 07:55
Re: Ik hoop het. Hagel en moestuin is eraan...Overweeg hagelkanon.   ( 272)
Rutger (Meppel) -- 27-06-2026 08:05
Ik weet niet hoe zo'n eruit ziet,   ( 118)
Arnaud (Doetinchem) -- 27-06-2026 08:45
Re: Ik weet niet hoe zo'n eruit ziet,   ( 23)
Rutger (Meppel) -- 27-06-2026 11:04