Mijn post is verwijderd. Leuk hoor

Bericht van: Erik (Veendam) , 27-06-2026 16:47 

Toen was er nog geen melding van om het half uur volgens mij. Ik heb veel respect voor het forumbeheer hoor maar dit vind ik bruut. 

Wie altijd de wind in de rug wil hebben, komt nooit thuis

  Waarneming om het half uur  
Marcus (Sleidinge) ( 6m) -- 27-06-2026 16:15
Mijn post is verwijderd. Leuk hoor   ( 673)
Erik (Veendam) -- 27-06-2026 16:47
Re: Mijn post is verwijderd. Leuk hoor   ( 584)
Saskia (Diepenveen) ( 5m) -- 27-06-2026 17:02
Re: Mijn post is verwijderd. Leuk hoor   ( 371)
Herman (Den Helder) ( 4m) -- 27-06-2026 17:41
Beheer verdient alleen maar lof   ( 308)
Frank (Doetinchem) ( 14m) -- 27-06-2026 18:01
Re: Mijn post is verwijderd. Leuk hoor   ( 276)
Saskia (Diepenveen) ( 5m) -- 27-06-2026 18:04
  Het leven zit vol tegenslagen...  
Paul (Hilvarenbeek) -- 27-06-2026 18:59
Re: Waarneming om het half uur   ( 326)
Mark (Rijssen) -- 27-06-2026 17:51