Re: Mijn post is verwijderd. Leuk hoor

Bericht van: Saskia (Diepenveen)  - moderator - , 27-06-2026 18:04 

Als we uitzonderingen gaan maken willen anderen ook een uitzondering of vinden dat zij dat ook nodig hebben. Waarom zou je dan nog om het half uur blijven bundelen als je steeds uitzonderingen verleent. Je ziet dat het nu al lastig is om het hele forum aan de bundelafspraak te laten houden. Ondanks dat ik heel veel leden netjes hun Act draadjes op of rond het halve uur zie posten (heel fijn en complimenten daarvoor! 👍), zijn er toch weer enkelen die de sticky niet zien (of niet willen zien?). We moeten blijkbaar constant aanwezig zijn en het forum om de paar minuten refreshen om het allemaal strak in de hand te houden.

Als je merkte dat je niet kon reageren had je ook ff een mail met vraag om hulp kunnen sturen bijv. Daarnaast was het probleem bij jou toen ook al snel weer opgelost, want gelukkig kon je later wel weer reageren in bestaande draden.

Bericht laatst bijgewerkt: 27-06-2026 18:13

  Waarneming om het half uur  
Marcus (Sleidinge) ( 6m) -- 27-06-2026 16:15
Mijn post is verwijderd. Leuk hoor   ( 669)
Erik (Veendam) -- 27-06-2026 16:47
Re: Mijn post is verwijderd. Leuk hoor   ( 581)
Saskia (Diepenveen) ( 5m) -- 27-06-2026 17:02
Re: Mijn post is verwijderd. Leuk hoor   ( 369)
Herman (Den Helder) ( 4m) -- 27-06-2026 17:41
Beheer verdient alleen maar lof   ( 306)
Frank (Doetinchem) ( 14m) -- 27-06-2026 18:01
Re: Mijn post is verwijderd. Leuk hoor   ( 271)
Saskia (Diepenveen) ( 5m) -- 27-06-2026 18:04
  Het leven zit vol tegenslagen...  
Paul (Hilvarenbeek) -- 27-06-2026 18:59
Re: Waarneming om het half uur   ( 320)
Mark (Rijssen) -- 27-06-2026 17:51