Re: Waarneming om het half uur

Bericht van: Mark (Rijssen) , 27-06-2026 17:51 

Same. Had een post met rondje binnentact, los van de buien. Jammer.


  Waarneming om het half uur  
Marcus (Sleidinge) ( 6m) -- 27-06-2026 16:15
Mijn post is verwijderd. Leuk hoor   ( 673)
Erik (Veendam) -- 27-06-2026 16:47
Re: Mijn post is verwijderd. Leuk hoor   ( 585)
Saskia (Diepenveen) ( 5m) -- 27-06-2026 17:02
Re: Mijn post is verwijderd. Leuk hoor   ( 372)
Herman (Den Helder) ( 4m) -- 27-06-2026 17:41
Beheer verdient alleen maar lof   ( 309)
Frank (Doetinchem) ( 14m) -- 27-06-2026 18:01
Re: Mijn post is verwijderd. Leuk hoor   ( 277)
Saskia (Diepenveen) ( 5m) -- 27-06-2026 18:04
  Het leven zit vol tegenslagen...  
Paul (Hilvarenbeek) -- 27-06-2026 18:59
Re: Waarneming om het half uur   ( 327)
Mark (Rijssen) -- 27-06-2026 17:51