Beheer verdient alleen maar lof

Bericht van: Frank (Doetinchem) , 27-06-2026 18:01 

Er zullen niet veel fora zijn die al 23 jaar bestaan. Dat kan alleen door strak beheer, omdat mensen nu eenmaal de neiging hebben hun eigen plan te trekken. En ja, soms gebeurt er wel eens iets dat minder bevalt, dan is dat maar zo. Er zijn in verleden ook wel eens onwelgevallige berichten van mezelf verwijderd. Mijn gedachte was dan altijd: in de spiegel kijken en je aan de forumregels houden. Kortom: het past niet om hier te gaan zeuren over het beheer. 

Bericht laatst bijgewerkt: 27-06-2026 18:01
http://www.bouwcommunicatie.nl/bouw-weer/

  Waarneming om het half uur  
Marcus (Sleidinge) ( 6m) -- 27-06-2026 16:15
Mijn post is verwijderd. Leuk hoor   ( 669)
Erik (Veendam) -- 27-06-2026 16:47
Re: Mijn post is verwijderd. Leuk hoor   ( 581)
Saskia (Diepenveen) ( 5m) -- 27-06-2026 17:02
Re: Mijn post is verwijderd. Leuk hoor   ( 370)
Herman (Den Helder) ( 4m) -- 27-06-2026 17:41
Beheer verdient alleen maar lof   ( 308)
Frank (Doetinchem) ( 14m) -- 27-06-2026 18:01
Re: Mijn post is verwijderd. Leuk hoor   ( 273)
Saskia (Diepenveen) ( 5m) -- 27-06-2026 18:04
  Het leven zit vol tegenslagen...  
Paul (Hilvarenbeek) -- 27-06-2026 18:59
Re: Waarneming om het half uur   ( 322)
Mark (Rijssen) -- 27-06-2026 17:51