Er zullen niet veel fora zijn die al 23 jaar bestaan. Dat kan alleen door strak beheer, omdat mensen nu eenmaal de neiging hebben hun eigen plan te trekken. En ja, soms gebeurt er wel eens iets dat minder bevalt, dan is dat maar zo. Er zijn in verleden ook wel eens onwelgevallige berichten van mezelf verwijderd. Mijn gedachte was dan altijd: in de spiegel kijken en je aan de forumregels houden. Kortom: het past niet om hier te gaan zeuren over het beheer.