Re: Mijn post is verwijderd. Leuk hoor

Bericht van: Herman (Den Helder) , 27-06-2026 17:41 

Toen was er nog geen melding van om het half uur volgens mij. Ik heb veel respect voor het forumbeheer hoor maar dit vind ik bruut. 

Soms wel een beetje rigide beleid. Net zoals bij mij laatst toen ik alleen een nieuw topic kon plaatsen omdat de reageer knop tijdelijk verdwenen was. 

Het wordt vanzelf weer zacht

  Waarneming om het half uur  
Marcus (Sleidinge) ( 6m) -- 27-06-2026 16:15
Mijn post is verwijderd. Leuk hoor   ( 673)
Erik (Veendam) -- 27-06-2026 16:47
Re: Mijn post is verwijderd. Leuk hoor   ( 585)
Saskia (Diepenveen) ( 5m) -- 27-06-2026 17:02
Re: Mijn post is verwijderd. Leuk hoor   ( 373)
Herman (Den Helder) ( 4m) -- 27-06-2026 17:41
Beheer verdient alleen maar lof   ( 309)
Frank (Doetinchem) ( 14m) -- 27-06-2026 18:01
Re: Mijn post is verwijderd. Leuk hoor   ( 277)
Saskia (Diepenveen) ( 5m) -- 27-06-2026 18:04
  Het leven zit vol tegenslagen...  
Paul (Hilvarenbeek) -- 27-06-2026 18:59
Re: Waarneming om het half uur   ( 327)
Mark (Rijssen) -- 27-06-2026 17:51