Toen was er nog geen melding van om het half uur volgens mij. Ik heb veel respect voor het forumbeheer hoor maar dit vind ik bruut.
Soms wel een beetje rigide beleid. Net zoals bij mij laatst toen ik alleen een nieuw topic kon plaatsen omdat de reageer knop tijdelijk verdwenen was.