Re: Mijn post is verwijderd. Leuk hoor

Bericht van: Saskia (Diepenveen)  - moderator - , 27-06-2026 17:02 

Er heeft wel eerder een sticky draad gestaan (van eerder vanochtend), maar die is vervangen door deze draad. Waarschijnlijk opende jij het forum net tussen die 2 in waardoor je niks zag staan.

Ik denk dat Marcus een nieuwe sticky gemaakt heeft om niet een draad met veel reacties bovenaan het forum te hebben. Dus het is niet handig om hier nog veel in te reageren. Verdere vragen kunnen evt ook via PB of mail.

Bericht laatst bijgewerkt: 27-06-2026 17:09

  Waarneming om het half uur  
Marcus (Sleidinge) ( 6m) -- 27-06-2026 16:15
Mijn post is verwijderd. Leuk hoor   ( 669)
Erik (Veendam) -- 27-06-2026 16:47
Re: Mijn post is verwijderd. Leuk hoor   ( 580)
Saskia (Diepenveen) ( 5m) -- 27-06-2026 17:02
Re: Mijn post is verwijderd. Leuk hoor   ( 368)
Herman (Den Helder) ( 4m) -- 27-06-2026 17:41
Beheer verdient alleen maar lof   ( 306)
Frank (Doetinchem) ( 14m) -- 27-06-2026 18:01
Re: Mijn post is verwijderd. Leuk hoor   ( 270)
Saskia (Diepenveen) ( 5m) -- 27-06-2026 18:04
  Het leven zit vol tegenslagen...  
Paul (Hilvarenbeek) -- 27-06-2026 18:59
Re: Waarneming om het half uur   ( 320)
Mark (Rijssen) -- 27-06-2026 17:51