Er heeft wel eerder een sticky draad gestaan (van eerder vanochtend), maar die is vervangen door deze draad. Waarschijnlijk opende jij het forum net tussen die 2 in waardoor je niks zag staan.
Ik denk dat Marcus een nieuwe sticky gemaakt heeft om niet een draad met veel reacties bovenaan het forum te hebben. Dus het is niet handig om hier nog veel in te reageren. Verdere vragen kunnen evt ook via PB of mail.