Geen eigen waarnemingen

Bericht van: Henk L. (Groningen) , 15-06-2007 21:34 

Enkel op basis van berichten op de site http://www.regiohoogeveen.nl. Dus slechts een eerste schets.
Vandaag is volgens mij Monique Somers (KNMI) naar Hoogeveen geweest. Ik neem aan dat zij wel een nauwkeuriger beeld zal schetsen.

Re : Hoogeveen: waarom was het geen tornado?   ( 899)
Bas C. (Oostvoorne) -- 15-06-2007 21:13
Re : Hoogeveen: waarom was het geen tornado?   ( 874)
Opsurfer (Wilhelminaoord-Dr) -- 15-06-2007 21:50
Re : Hoogeveen: waarom was het geen tornado?   ( 1060)
Pieter G (Gouda) -- 16-06-2007 00:10
Korte opmerking   ( 1173)
Alwin (Zeist-West) -- 15-06-2007 23:20
Re : Korte opmerking   ( 826)
Pieter G (Gouda) -- 15-06-2007 23:42
Re : Korte opmerking   ( 988)
Alwin (Zeist-West) -- 15-06-2007 23:56
Re : Korte opmerking   ( 899)
Pieter G (Gouda) -- 16-06-2007 00:03
Windverloop uitstekend bewijs voor downburst   ( 1330)
Alwin (Zeist-West) -- 16-06-2007 00:14
Re : Windverloop uitstekend bewijs voor downburst   ( 818)
Pieter G (Gouda) -- 16-06-2007 00:19
Re : Windverloop uitstekend bewijs voor downburst   ( 884)
VdeV(Heerenveen) -- 16-06-2007 00:41
KNMI-station ligt bij Nieuw-Balinge   ( 845)
Henk L. (Groningen) -- 16-06-2007 01:01
Ik kom uit op 3 km ten ONO van Hoogeveen-Centrum   ( 1100)
Alwin (Zeist-West) -- 16-06-2007 02:08
Re : Zeker weten zo ver van Hoogeveen af?   ( 774)
Henk L. (Groningen) -- 16-06-2007 02:28
Re : Zeker weten zo ver van Hoogeveen af?   ( 874)
Alwin (Zeist-West) -- 16-06-2007 02:36
Tsja   ( 799)
Henk L. (Groningen) -- 16-06-2007 02:51
Re : Windverloop uitstekend bewijs voor downburst   ( 849)
Alwin (Zeist-West) -- 16-06-2007 00:28
Re : Korte opmerking   ( 804)
VdeV(Heerenveen) -- 16-06-2007 00:21
100% Mee eens   ( 800)
Alwin (Zeist-West) -- 16-06-2007 00:31
Re : 100% Mee eens   ( 801)
VdeV(Heerenveen) -- 16-06-2007 00:44
Mooie uitleg 🙂   ( 961)
Jorr(Utrecht) -- 15-06-2007 20:52
Re : Mooie uitleg 🙂   ( 826)
VdeV(Heerenveen) -- 15-06-2007 21:19
Goed punt...   ( 894)
Pieter G (Gouda) -- 15-06-2007 21:15
Ik begon er gistermiddag (vóórdat er supercells waren) over   ( 910)
Alwin (Zeist-West) -- 15-06-2007 23:00
1 ding nog wat ik opvallend vind   ( 865)
Ruben (Neeroeteren) -- 15-06-2007 22:04
Re : 1 ding nog wat ik opvallend vind   ( 1046)
Pieter G (Gouda) -- 15-06-2007 23:47
Re : Hoogeveen: geen tornado/ geen downburst ?   ( 831)
Enduk (Kampen) -- 15-06-2007 22:32
Re : Hoogeveen: waarom was het geen tornado?   ( 950)
Willem (Groningen) -- 15-06-2007 21:02
Re : Hoogeveen: waarom was het geen tornado?   ( 865)
Pieter G (Gouda) -- 15-06-2007 21:29
Re : Hoi Pieter,   ( 944)
Bram(Overijsselnoord) -- 16-06-2007 00:34
Re : Hoogeveen: waarom was het geen tornado?   ( 761)
VdeV(Heerenveen) -- 15-06-2007 21:33
Breedte van schadespoor was zeker 1,5 km   ( 1253)
Henk L. (Groningen) -- 15-06-2007 21:05
Re : Breedte van schadespoor was zeker 1,5 km   ( 862)
Walter (Ridderkerk, NL) -- 15-06-2007 21:06
Re : Breedte van schadespoor was zeker 1,5 km   ( 856)
Peter (Ameide) -- 15-06-2007 21:18
Re : Breedte van schadespoor was zeker 1,5 km   ( 874)
SanderK -- 15-06-2007 21:34
Mijn gedachtes...   ( 1205)
Arjen (Jessheim, Noorwegen) ( 204m) -- 15-06-2007 21:35
Re : Mijn gedachtes...   ( 821)
Pieter G (Gouda) -- 15-06-2007 23:30
Re : Breedte van schadespoor was zeker 1,5 km   ( 873)
Pieter G (Gouda) -- 15-06-2007 21:22
Geen eigen waarnemingen   ( 831)
Henk L. (Groningen) -- 15-06-2007 21:34
Re : dit plaatje...   ( 840)
Ben (Lelystad) ( 13m) -- 15-06-2007 22:36
Re : dit plaatje...   ( 843)
VdeV(Heerenveen) -- 15-06-2007 23:01
Re : Ik had gedeeltelijk uitzicht op de bui..   ( 789)
Bram(Overijsselnoord) -- 16-06-2007 00:46