Het gat van Noordoost-Friesland komt mooi naar voren

Bericht van: Jan Gerke (Damwoude) , 02-06-2026 14:50 

De Visbak geeft en de Visbak neemt

Worden sommige regio’s in de Benelux vaker overgeslagen door onweer?   ( 2432)
Jan (Nijmegen) ( 14m) -- 02-06-2026 14:24
Misschien iets voor het verdiepingsforum?   ( 547)
Tom (Bennekom-W) ( 15m) -- 02-06-2026 14:31
Re: Misschien iets voor het verdiepingsforum?   ( 465)
Jan (Nijmegen) ( 14m) -- 02-06-2026 14:34
Ik zie dat de kaarten nu tussen de tekst staan.   ( 303)
Tom (Bennekom-W) ( 15m) -- 02-06-2026 15:03
Re: Ik zie dat de kaarten nu tussen de tekst staan.   ( 216)
Jan (Nijmegen) ( 14m) -- 02-06-2026 15:16
  idd iets voor het verdiepingsforum. Mooi uitzoekwerk  
Eric, Rotterdam -- 02-06-2026 14:36
Re: Misschien iets voor het verdiepingsforum?   ( 282)
Ronald (Groningen) -- 02-06-2026 14:44
Re: Misschien iets voor het verdiepingsforum?   ( 162)
Jan (Nijmegen) ( 14m) -- 02-06-2026 15:00
Ja zie je! Toch die Veluwe die onweer rond Apeldoorn onderdrukt   ( 380)
Eva (Apeldoorn) -- 02-06-2026 14:37
  Het gat van Noordoost-Friesland komt mooi naar voren  
Jan Gerke (Damwoude) -- 02-06-2026 14:50
Re: Het gat van Noordoost-Friesland komt mooi naar voren   ( 84)
Gerrit-Jan (Dokkum) -- 02-06-2026 17:01
En 't gezegde hier: 'De bui trekt 't gat uut' wordt ook bevestigd. 🙂   ( 72)
Theo (Buren Ameland) -- 04-06-2026 08:51
Wellicht is het beeld hier vertekend door één of twéé grootschalige...   ( 66)
Tom (Bennekom-W) ( 15m) -- 04-06-2026 15:57
Dat is zeker een mogelijkheid   ( 45)
Saskia (Diepenveen) ( 5m) -- 05-06-2026 23:42
Re: Worden sommige regio’s in de Benelux vaker overgeslagen door onwee   ( 173)
Jan (Nijmegen) ( 14m) -- 02-06-2026 14:58
Re: Worden sommige regio’s in de Benelux vaker overgeslagen door onwee   ( 108)
Jan (Nijmegen) ( 14m) -- 02-06-2026 15:19
Schitterend werk. Bedankt!   ( 199)
Jurgen (Erwetegem-Vlaamse Ardennen) ( 100m) -- 02-06-2026 15:05
Ik woon tegenwoordig in Glazen Front District   ( 233)
Zwiet (Den Bosch) ( 4m) -- 02-06-2026 15:11
  Als liefhebber kun je het best rondom Tienen (B) gaan wonen  
Jan (Nijmegen) ( 14m) -- 02-06-2026 15:21
  Of in de DR Congo  
Jan (Nijmegen) ( 14m) -- 02-06-2026 15:22
Re: Of in de DR Congo   ( 193)
Zwiet (Den Bosch) ( 4m) -- 02-06-2026 15:24
  Gat in de markt denk ik  
Jan (Nijmegen) ( 14m) -- 02-06-2026 15:36
Duidelijk uiteengezet Jan!   ( 170)
Stan (Oss) ( 7m) -- 02-06-2026 15:26
Hier weinig tot geen onweer...   ( 316)
Hans (Voorhout) -- 02-06-2026 15:52
Re: Hier weinig tot geen onweer...   ( 243)
Eric, Rotterdam -- 02-06-2026 15:56
De matrix in de post met alle jaren...   ( 150)
Marcel (Den Haag) -- 02-06-2026 16:49
toevoeging   ( 250)
leviathanfd (Heerlen) -- 02-06-2026 15:55