Tot gisteren lukte het nog enigszins de warmte buiten te houden, maar het valt niet eeuwig te rekken uiteraard..
Een nachtelijke Tmin van 20.6°C helpt natuurlijk evenmin.
En er zitten nog wel wat tropennachten in de pijplijn...
Aanpassen dus maar 
( 18)
( 76)