Slaapkamer was deze morgen 26°C

Bericht van: Tomas (Dilsen-Stokkem) , 22-06-2026 14:36 

Woonkamer voelde nog iets warmer aan waarschijnlijk 27 a 28 graden. De thermometer ligt boven dus puur op gevoel. Heeft niets afgekoeld afgelopen nacht. 

Nu op het werk dus kan niet zeggen hoe warm het thuis is maar zal straks bij thuiskomst wel rond de 30 graden zitten binnen. En dan mag de mobiele airco hard zijn best gaan doen er wat vanaf te doen. 

De fanatieke regenliefhebber uit Limburg met een hekel aan zomerweer

Rondje Tact Binnen ? 27°C ...   ( 444)
PeterF (Tongeren) ( 96m) -- 22-06-2026 14:21
23,1. Op zolder een 5kw airco die zolder en eerste meepakt   ( 270)
Paul (Geldrop) -- 22-06-2026 14:22
26°C op kantoor   ( 187)
Sam (Diksmuide) -- 22-06-2026 14:25
Re: Misschien kunnen we ruilen 😉   ( 20)
Ridwan (Maasland) -- 22-06-2026 17:20
  Vanochtend eventjes 23°C, nu 26.5°C.  
Rutger (Meppel) -- 22-06-2026 14:26
Re: Slechts 22,6°C   ( 153)
Ridwan (Maasland) -- 22-06-2026 14:27
BinnenTact: 22,2°C.   ( 118)
Roel(Steenwijk) -- 22-06-2026 14:31
Vanochtend 24,5°C. Nu 22,0°C dankzij goede mobiele airco   ( 137)
Robin (Tiel) -- 22-06-2026 14:31
Vanochtend 26°C   ( 73)
Roeland (Deurne - NL) -- 22-06-2026 14:34
Nu 23,1 graden anders 25,2.   ( 90)
Katya - As (B) ( 74m) -- 22-06-2026 14:36
Slaapkamer 24. Daar staat de zon van   ( 64)
Katya - As (B) ( 74m) -- 22-06-2026 14:49
Slaapkamer was deze morgen 26°C   ( 116)
Tomas (Dilsen-Stokkem) ( 35m) -- 22-06-2026 14:36
27,9°C i h kantoor, prima te doen met vrij lage Rv plus ventilator   ( 84)
Vincent (Westerhaar, Ov) -- 22-06-2026 14:38
22°C binnen   ( 80)
Robin (Onna) -- 22-06-2026 14:40
  Haha, samen met Steenwijk in Onna de laagste 🙂  
Roel(Steenwijk) -- 22-06-2026 15:18
23°C al sinds vorige week donderdag   ( 151)
Erik (Veendam) -- 22-06-2026 14:41
lucht-lucht warmtepomp die het toch zo koud houdt? (screens)   ( 118)
Nicolas (Waregem) ( 48m) -- 22-06-2026 15:20
lucht-water bedoel je 🙂   ( 79)
Pim (De Mortel) -- 22-06-2026 15:28
Re: lucht-lucht warmtepomp die het toch zo koud houdt? (screens)   ( 36)
Erik (Veendam) -- 22-06-2026 16:09
23,7°C maar wel dankzij de mobiele airco   ( 108)
Zaferr (Alkmaar) -- 22-06-2026 14:41
Re: Rondje Tact Binnen ? 27°C ...   ( 45)
Peter (Ameide) -- 22-06-2026 14:55
woonkamer 27.5   ( 59)
leviathanfd (Heerlen) -- 22-06-2026 14:57
Tact huiskamer 25.8°C, Tn 24.3°C.   ( 43)
Daniël (Aalsmeer) ( -4m) -- 22-06-2026 15:11
Re: Toen het hier 27 werd heb ik de airco aangezet   ( 62)
Peter (Mariakerke bij Gent) ( 7m) -- 22-06-2026 15:13
Tact Binnen 29.3°C en een CO2 vraag   ( 144)
Miguel (La Rábita, Granada) ( 8m) -- 22-06-2026 15:22
Re: Tact Binnen 29.3°C en een CO2 vraag   ( 27)
Jan (Workum, FRL) -- 22-06-2026 17:54
Re: Tact Binnen 29.3°C en een CO2 vraag   ( 9)
Miguel (La Rábita, Granada) ( 8m) -- 22-06-2026 19:12
  22,3 actueel de binnen temperatuur 👍🏻  
Stefan (Winsum) -- 22-06-2026 15:39
24°C, met airco   ( 64)
Lennart (Ottersum) ( 14m) -- 22-06-2026 15:51
Hier ook koelen en met moeite 29,5 C.   ( 5)
Jorge (Middelburg) -- 22-06-2026 20:17
Re: 24,7°C in de woonkamer, 21 en 23°C in de slaapkamers met airco.   ( 39)
Jeroen (Zwevegem) ( 41m) -- 22-06-2026 16:23
  Binnen zo'n 23 graden met airco. Heerlijk.  
Hugo (Veghel) ( 15m) -- 22-06-2026 17:29
  20,3 C met airco, 1e verdieping zonder 23,4 C.  
Jorge (Middelburg) -- 22-06-2026 20:16