Woonkamer voelde nog iets warmer aan waarschijnlijk 27 a 28 graden. De thermometer ligt boven dus puur op gevoel. Heeft niets afgekoeld afgelopen nacht.
Nu op het werk dus kan niet zeggen hoe warm het thuis is maar zal straks bij thuiskomst wel rond de 30 graden zitten binnen. En dan mag de mobiele airco hard zijn best gaan doen er wat vanaf te doen.
Quote selectie
( 20)
( 79)