Geen airco. Alles zit dicht, zonnenschermen naar beneden. Lockdown-mode aan. Als de kids thuis komen en er moet gekookt worden zal het rap naar de 27°C stijgen vrees ik. Gelukkig koelt het buiten dan ook weer geleidelijk af!
Quote selectie
( 18)
( 76)