Vanmorgen vroeg 25 gr. Ramen en deuren tegen elkaar opengezet, buiten was het een heerlijke 17 graden met een licht briesje. Temperatuur terug naar 22,5 graden.
Om 9.15 uur alles weer dicht en nu om bijna 15 uur 24,1 graden.
Komende nacht koelt het nog lekker af dus dan nog een keer alles tegen elkaar open en daarna is het op hoop van zegen dat de temp niet teveel de pan uitrijst. De nachten worden warmer en overdag wordt het zeker nog een stuk warmer. Hopelijk blijft de luchtvochtigheid binnen de perken, dat scheelt enorm, merk ik ook vandaag.
Quote selectie
( 20)
( 79)