Re: Rondje Tact Binnen ? 27°C ...

Bericht van: Peter (Ameide) , 22-06-2026 14:55 

Vanmorgen vroeg 25 gr. Ramen en deuren tegen elkaar opengezet, buiten was het een heerlijke 17 graden met een licht briesje. Temperatuur terug naar 22,5 graden. 

Om 9.15 uur alles weer dicht en nu om bijna 15 uur 24,1  graden.

Komende nacht koelt het nog lekker af dus dan nog een keer alles tegen elkaar open en daarna is het op hoop van zegen dat de temp niet teveel de pan uitrijst. De nachten worden warmer en overdag wordt het zeker nog een stuk warmer. Hopelijk blijft de luchtvochtigheid binnen de perken, dat scheelt enorm, merk ik ook vandaag. 

Het weer is altijd bij je 🙂

Rondje Tact Binnen ? 27°C ...   ( 444)
PeterF (Tongeren) ( 96m) -- 22-06-2026 14:21
23,1. Op zolder een 5kw airco die zolder en eerste meepakt   ( 270)
Paul (Geldrop) -- 22-06-2026 14:22
26°C op kantoor   ( 187)
Sam (Diksmuide) -- 22-06-2026 14:25
Re: Misschien kunnen we ruilen 😉   ( 20)
Ridwan (Maasland) -- 22-06-2026 17:20
  Vanochtend eventjes 23°C, nu 26.5°C.  
Rutger (Meppel) -- 22-06-2026 14:26
Re: Slechts 22,6°C   ( 153)
Ridwan (Maasland) -- 22-06-2026 14:27
BinnenTact: 22,2°C.   ( 118)
Roel(Steenwijk) -- 22-06-2026 14:31
Vanochtend 24,5°C. Nu 22,0°C dankzij goede mobiele airco   ( 137)
Robin (Tiel) -- 22-06-2026 14:31
Vanochtend 26°C   ( 73)
Roeland (Deurne - NL) -- 22-06-2026 14:34
Nu 23,1 graden anders 25,2.   ( 90)
Katya - As (B) ( 74m) -- 22-06-2026 14:36
Slaapkamer 24. Daar staat de zon van   ( 64)
Katya - As (B) ( 74m) -- 22-06-2026 14:49
Slaapkamer was deze morgen 26°C   ( 115)
Tomas (Dilsen-Stokkem) ( 35m) -- 22-06-2026 14:36
27,9°C i h kantoor, prima te doen met vrij lage Rv plus ventilator   ( 84)
Vincent (Westerhaar, Ov) -- 22-06-2026 14:38
22°C binnen   ( 80)
Robin (Onna) -- 22-06-2026 14:40
  Haha, samen met Steenwijk in Onna de laagste 🙂  
Roel(Steenwijk) -- 22-06-2026 15:18
23°C al sinds vorige week donderdag   ( 151)
Erik (Veendam) -- 22-06-2026 14:41
lucht-lucht warmtepomp die het toch zo koud houdt? (screens)   ( 118)
Nicolas (Waregem) ( 48m) -- 22-06-2026 15:20
lucht-water bedoel je 🙂   ( 79)
Pim (De Mortel) -- 22-06-2026 15:28
Re: lucht-lucht warmtepomp die het toch zo koud houdt? (screens)   ( 36)
Erik (Veendam) -- 22-06-2026 16:09
23,7°C maar wel dankzij de mobiele airco   ( 108)
Zaferr (Alkmaar) -- 22-06-2026 14:41
Re: Rondje Tact Binnen ? 27°C ...   ( 45)
Peter (Ameide) -- 22-06-2026 14:55
woonkamer 27.5   ( 59)
leviathanfd (Heerlen) -- 22-06-2026 14:57
Tact huiskamer 25.8°C, Tn 24.3°C.   ( 43)
Daniël (Aalsmeer) ( -4m) -- 22-06-2026 15:11
Re: Toen het hier 27 werd heb ik de airco aangezet   ( 62)
Peter (Mariakerke bij Gent) ( 7m) -- 22-06-2026 15:13
Tact Binnen 29.3°C en een CO2 vraag   ( 144)
Miguel (La Rábita, Granada) ( 8m) -- 22-06-2026 15:22
Re: Tact Binnen 29.3°C en een CO2 vraag   ( 27)
Jan (Workum, FRL) -- 22-06-2026 17:54
Re: Tact Binnen 29.3°C en een CO2 vraag   ( 9)
Miguel (La Rábita, Granada) ( 8m) -- 22-06-2026 19:12
  22,3 actueel de binnen temperatuur 👍🏻  
Stefan (Winsum) -- 22-06-2026 15:39
24°C, met airco   ( 64)
Lennart (Ottersum) ( 14m) -- 22-06-2026 15:51
Hier ook koelen en met moeite 29,5 C.   ( 5)
Jorge (Middelburg) -- 22-06-2026 20:17
Re: 24,7°C in de woonkamer, 21 en 23°C in de slaapkamers met airco.   ( 39)
Jeroen (Zwevegem) ( 41m) -- 22-06-2026 16:23
  Binnen zo'n 23 graden met airco. Heerlijk.  
Hugo (Veghel) ( 15m) -- 22-06-2026 17:29
  20,3 C met airco, 1e verdieping zonder 23,4 C.  
Jorge (Middelburg) -- 22-06-2026 20:16