Geen airco, maar afgelopen nacht is het hier redelijk afgekoeld. Nu Tact: 25,6°C. Muren gedeeltelijk geïsoleerd en nieuwe kozijnen met triple+++ glas (sinds januari)lijkt wel te helpen hierin.
Quote selectie
( 18)
( 77)